welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Friday, December 24, 2010

tettt . busan ~

erm . lame kot aku da ta bukak blog nih . ase nyer lha lao blog nih cam roti . da berkulat roti uh . huhu .
bosan kot . aha . ta de mase sgt na bukak . adeh ! fb un da kurang da bukak . malas towl . eee . da busan . siyes lha . mg da bosan sgt ! grrr . 

erm . skunk nih pening pale lha pulak . mane tak nya . dary pagi bngon asik mngadap lappy jea .
mak aihh . keje lain kao ta wat ke ? aha ! ta wat un . huhu . aku men mCg n ngadap lappy jea . aha ! bertuah nya budak :D 

next week maybe da bz . na packing barang2 agy . eee . da lha bnyak giler siot . na kemas skunk mg takkk lahh kan . huhu . ! bnyak giler . haihh . ase cam ta nak jea alik melake . ee . ta tao lha nape . huhu . harap bile aku da kat melake nnty , bole lha jd cam sdie kale . hurm . maybe :))

erm . pe g na membebel ekh . huhu . soe lha lao ta layan kat kowang yang adew Im aku or papew . bukan sombong lha . tapi an . mud aku na men fb tuh ta dew . on pon juz na kosongkan notify jea . aku ta suke bnyak2 uh . uih . wat pening pale jea lha . hahahaa !  

da lha . bosan . out2 . cau cin cau ~ 
zzzzzz ~

No comments:

Post a Comment