welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Saturday, December 25, 2010

malam semalam . malam ini . & esok malam . tetap same .


pe kene ngan tajuk malam . malam . n again malam ? huh ! erm . agy bapew hary je na alik u . hurm . ta tao lha nape aku ta dew mud na alik sane . knp ? knp ? n knp ? tu jea persoalan yang mmg aku ta dapat2 agy jawapan dy . hm . napew ea . aku ngok sume clasmate aku beriye2 na say goodbye kat dy nye uma n alik ke kampus . huhu . mane semangat aku nih ? mane ? mane ? n again mane ? plz come here ! huh ! dats y lah sampai skunk un baju2 lom agy berkemas . ase nye macam jap je cuti nih . aha ! padahal dapat cuti lame kot . huhuhu ! sume akap bowink duk uma . tapi pada aku . ta kot . duk uma g best . anything n evrything aku leh wat . erm . pendapat masing2 rite ? ya2 . oke :))

erm . bnyak nya barang lom kemas agy . eishh . bile na kemas nih . esok ? luse ? tulat ? erm . ta tao ! ! ! ! dary mule aku alik kg . sampai skunk brg2 uh still adew kat situ ( satu tempat yang aku letak lah ) . kat mane aku letak . kat situ lah brg2 uh . ta berusik agy . erm . cume baju2 jela . aha ! huh . bile lah na kemas nih . eee . bukan malas lah . tapy an . ase mg cam ta nak balik lah . ops ! malas tu un adew gak lah . ehe :p

erm . macam mane lah an agak nya na jadi dak part 2 lak . erm b4 dat jadi dak part 1 . still adik2 agy meyh . best kot . huhuhu . now da ta leh jadi anak emas agy :p len lah an kat uma . hary2 kot aku jadi anak emas . ahak ! sayangg my mom sgt2 . n my sis . my little sys n bro . satu family lah . huuhuu . eee . na duk umaaa ~ :p

 mane lah kgkawan aku nih . slalu rajen beno mCg2 orang . ee . nanty lao orang da bz baru tao . eh . nih kawan ke someone ? errr . emm . aha . tetttt . kawan je kot . eish . masih blaja agy rite . ta dew maknenyer na cinte cinton nih . aha ! sape stuju agkat kening . oke2 . kiuttt . :p

erm . suke sgt gan pe yang aku update kat fb hary nih . aku akap : cinta dan kasih sayang manusie hanyalah setitis jika dibandingkan dengan selautan cinta dan kasih sayang Allah . sekiranya engkau kehilangan yang setitis itu , ia tidak akan menjejaskan kehidupan mu selagi yang selautan itu masih engkau miliki . ((:
erm . btul lah an . huhu . juz kite jea lah kne nilai sume nih sendry . oke ! suke sgt ((:

erm . da lah . juz nih jea tuk hary nih . na g singgah kat blog kgkawan yang lain lak . biase lah . na tao gak pew xtvt yang dyorang wat uh . huhu . kot2 adew yang klaka yang leh wat aku pecah perut un okie gak . selamat malam sume . take care ye . lao g ane2 uh . drive carefully . jgn ingat orang yang tersayang jea tau ! ingat orang yang tersayang un bukan bole selamat un . ehe . ee , jao kan . see u . :))

No comments:

Post a Comment