welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Wednesday, December 29, 2010

malaysia boleyh !! AFF SUZUKI CUP 2o1o_harimau malaya :))



kol 7.3o jew da standby . tapy kol 8 stat . ngeh2 . haha . nih sume bola punye pasal lah . ee . best apew . ri uh lawan kat malaysia . aku ngok jugak . punye lah best an . 3-o . sorry lah ye jiran tetangge atok nenek makcik2 , pakcik2 lao adew sore2 merdu says : GOLLL malam ri uh  !!!!! aha . tu of cz lah an aku n ayah aku . ngeh2 . huhu . peminat secare live un da penuh kan stadium . fulamak . na sokong negare masing2 punye pasal . ini lah dy !!!

 pemain malaysia !!

  pemain indonesia .

malam nih lak lawan kat indonesia . huhu . pehhh . bole tahan gak an pemain2 dry sane uh . laju gilerrr lari . geram lak aku ngok . ase na jea jerat kat tongkat ke ape ke an . bg dyorang jatuh . hahahaha . tapi . yang syokkk giler . bnyak kot peluang indonesia na gol . tapi . apa kan daye kan . gonzales ! sy tumpang simpati pd anda . hahaha . n nasib lah an . time penalti uh ta masuk . sayang kat kao lah khairul fahmi . aha . ( ini bakal tunang saya tao , dy akap . lao malaysia menang . dy akan datang meminang saya !! ) jgn men2 . hik3 !! :))

suke lah ngok dy . 

 fulamak gaye dy . korang bole wat kew ? ta bole an . haha .

 ngok . ta kisah un . lao pon jatuh n sakit2 badan . bola ttp melekat kt tgn dy uh . power lah bakal tunang aku nih . ngeh3 ~

nih g satu pic dy . yang nih baru lah an nmpak ketampanan bakal tunang aku nih . hahahaha .

hah ! jgn na try doq mengorat ouke :p


huhu . mang hebat auw jejake kat ats nih . dats y aku suke kao sgt2 . eee . cume kite ta sempat je na brgamba same2 . kah3 . ( pasan kah aku ??? ) urm . siyes doe . mg best sgt lah dy nih . cakap jela bola tuh arah mane . cepat tol dy tangkap . gan kekiri lah . kekanan lah . hah ! yang paling aku suke . dy cepat2 lompat na dapatkan bola . ala . indonesia gol 2 un scre ta sengaje je uh . kami ta salah kan ANDA khairul fahmi ku . haahaha !

agy satu . aku pon minat giler kot kat dy . sapew2 ??? na tao . nih ha . 

SAFEE ~

hehe . amacam ?? ngee~

 huhu . betapa hebatnya anda !!! :)) 

hehe . suke lah sama kao safee ~

safee men pon best gak . bawak bola uh . then tendang . straigh jew GOAL !!!!! hahaha . aku terjerit agy malam nih . kih3 . best kot . ! . yeayyy ! aku tao kao mg hebat sgt safee . lao pon g2 . aku ta kan sesekali doq berat sebelah . kao n khairul fahmi ttp same dihatiku sampai bebile . ceh . ceh . ceh . !! hahahaha . jgn mare !! ;p

huhu . ssape lah an yang ta suke malaysia menang . huhu . btw . indonesia un bole mng . tapi . mybe nih bukan luck korang . nih luck harimau malaya !!!

popular da kao skunk :))

huhu . luck gigi kao kot rimau . ngeh3 ~

huhu . walau pon indonesia malam nih 2-o . tapi ttp gak ta dapat keja malaysia . huhu . nih lah antre penyokong2 malam nih ...

 penyokong malaysia !!

penyokong indonesia !!

nuthink imposible ?? aha . mang lah kot . n imposible gak kat ngre kao cz na keja 4 tu beb . ta kisah lah an . yang penting malaysia menang gan agregat 4-2 . yeayyy !!!

 ini lah dy .

yeayyy , malaysia mg boleyyhh .

n ta lupe gak kat pak cik nih . eh silap . maap2 . RAJA GOPAL . heheehee . sebab dy jugak laa an malaysia menang . pandai mengatur strategy utk pemain2 malaysia . hehehee . 

                                          
 raja gopal

VS

alfred riedl

ouke lah . hahaha . penat suda . btw . mang best sgt cz malaysia mng .alhamdulillah sgt2.huhu . salam .
MALAYSIA BOLE !! 
( ouh ye . nampak nya khairul fahmi kenelah an tunaikan jnji dy . hahahahaa !!! ) saya tunggu awak khairul fahmi . n safee pon ape salah nyeeerrr  ;p

No comments:

Post a Comment