welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Sunday, December 5, 2010



huwaa ! mud ta dew langsung lhaa today ! haiyark . aha . poyo jea lha aku nih an . buerkkk :) ermm . satu hary nih mng aku ase na mara orang jea . aku geram seyhh . eh ! actually lhaa an , pe yang wat aku geram nih ? herrmm . sian kt dyorang aku da mara2 an . huh ! sorry ssgt ya ! ta dew niat un na mara , cume nga ta paham gan perasaan n hati aku nih . siyes lhaa . mg geram sangat td sampai ke tahap yang ta dapat dibendung cam musim bnjir baru2 nih . huh ! aku un ta tao lha an why , what , how , n what ever lhaa bnde nih buley jd . huhu . 

erm juz aku na tgur lhaa an kat kawan" laki aku nih . actually aku bukan ta mo eply ur mcg , but paham lhaa an ket . kot" saia nga penat kea , busan kea , pe kea , plz understand me . ta pe rite lao ta mcg un ? huuhuu . plz lhaa . dun make me like ur gf . plz . kite kawan je rite ? erm . n plz understand my situation . saia rimas lhaa . ta suke . phm lhaa key . :)

erm , siyes dowh . ak mg ta suke lhaa macam uh . serabut . bg lhaa aku tenang ket . nih kang bile aku da geram . sampai sume orang aku na mara . geram tahap giler macam orang" giler yang berade di tanjung rambutan n kawasan yang sewaktu dgnnyer lhaa sng akap . dangerous rite ? so , plz dnt make me mad like crazy ! huh . mara sampai termasuk lhaa my honey un kne mara . kejam nya aku ! sedar ta yang dy uh ta wat sala pape un ! jgn wat dy macam uh lagi lhaa eiyka ! erm , sorry . i dun know wht happen , my heart make me to do sumthing to hurt ur heart . really2 sorry . pe lhaa eiyka nih . na mara jea keje dy , smpai org y ta bersala un kne skali . pe lhaa eiyka . eish ! eiyka" ! sian dy an . erm , jnji malam nih kite setel an sume key ? huhu . ni un nga tggu awak call ! really sorry >.< n one thing u must know t0o . dat i really love u more than u love me . ehe :)) uit , dy da call ! aha . saje bia kan call uh bnyak" kali . k lhaa .maybe da sampai masenye nih . na answer de call lak . miss sgt kt dy . xoxoxox ((:

No comments:

Post a Comment