welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Tuesday, April 5, 2011

buat aku S#*:x!-@ je lah !!

Assalamualaikum . 1st of all , tengs 4 member2 yang adew mase nak bace semua nie . entah ape pulak lah kan aku nak mencarot malam-malam nie . actually , baru pas balik dari kelas BELL , selepas penat n asik belajar je dari awal sem , now , my lecture miss hanis , menunaikan janjinya untuk menonton movie bersame-same . huhu !! the tittle is HOTHUZZ kot .




 seronok beb !! kelaka pun adew citer nih !! its really funny . euuuww . like lahhh !!!!
erm . spoting kan miss kiteorg . hehe :) sebenarnya aku suke nih pun c0z na release tension . tau tak makin nak final ni . stress menyerang kat setiap student ??? arghhhh .


ibarat kan macam aku lah ni . nih lah yang aku rase :(

suda-suda . actually ingatkan sekarang nie nak study PAD190 . tapi , entah kenape tibe-tibe rase macam nak menyemak lak kat sini . hurm , sebenarnye , ak bnyak sangat QUIZ , TEST !! arghhh . tension !! ( tension lagi )

 account pun ta siap lagi nih . eee . macam ne nih . nih lak pe yang akn aku hadapi for dis week n next week :

KHAMIS :: QUIZ ECONOMy
JUMAAT MLM :: TEST PAD190
RABU NEXT WEEX :: QUIZ PAD170

Eee . bnyak nye nak kne bace . hurm . government n politic . n public administration . bnyak uh . tape2 . WORK HURT NEVER HURT . hurm , yarp . I must study hard , yup . yup . yup . study . study . n study !!!



Eee . tgah syok2 taip adew lak meeting level . biase lah kan , duduk kat kolej nih mmg lah kan macam ni . adew je lah benda yang nak dibuat . urm . dalam meeting level tadi , dia cakap , ade dinner blok khamis malam ???? eee . baru nak study . sempat ke nak study lau macam ni . haiyarkkk . ade2 je lah kan . :] ( adew nmpak macam senyum tak ikhlas tak ) haha !!!

urm . dah2 !! tutup cite pasal tu . hurm . alhamdulillah coz sejak kebelakangan ni . aku n classmate aku ( juz certain2 je ) wat study group . start dary ary sabtu pagi petang siang malam kot . sambung pulak hari ahad . pehhh . rajin tak kiteorg . ?? hehe . symptom FINAL lah katekan . huhu . tengs kat korang . fareiq , fuad , farhan , munirah , fella , n ebit :) n sorry gak lah kat korang . cz aku nih lah yang selalu mengacau n buat kacau je . ta de lah . bukan apew . aku tak suke wat something tu dengan serius sangat . like series killer lah . ta best kan ?? wat stress korang je . cz tu la aku slalu gelak2 ktawe2 . heheehe . eh . ketawe nih bole wat org nmpak mude tau :D ngeh3 ( percaye jela ) .



 alhamdulillah sgt2 coz tady mase kelas PAD170 . lecture bagi marks test 1 . Alhamdulillah , aku n fiza get the highest mark :) n kat kawan2 yang lain pun markah semua ouke2 . DPA2c kan de besttt !!!


actually aku geram sangat2 nih kat classmate aku . eee , c farhan , fuad , fareiq , ariff . eee . korang suka kan kene kan aku ?? hahahaha !!! gelak time study group dah lah an . nih time kelas formal pun korang bawak2 . heisshhh . sampai kat dewan kuliah pun korang kacau aku gune SMS ?? gilerrr !! kih3 :p ha , kan padan muke aku kne kan korang balik . lalalala !!!

heisshh . nie lagi satu , penuh wall aku gan post2 korang yang sangat BERMAKNE tu . hehe !! pnuhkan notification aku jek . by the way . tengs arif cz kenalkan aku gan lagu SERANGGA PILIHAN . heyy . aku da tgok kat you tube macam yang korang suruh . walaoweyyy . nak tergelak aku !! hahahaha !!! :D by the way , se…rang…ga….pi…li….han…..besttttttttt !! ( tah pape , macam budak – budak ) heheheehehee !!!

da lah . nak study PAD190 . wish me luck keyh :))



assalamualaikum :D

eiyka :)

1 comment:

  1. persediaan awal kan lebih baik deq.sementara ada masa dan peluang nk study. kt luar tu ramai nya yg mharapkan nk study kt itm. kita dah ada peluang, guna dan genggam sebaik2nya. bayangkan kalau kita dismiss, mesti kita menyesalkan.

    ReplyDelete