welcome to my blog . bloggiechentaeiyka.blogspot.com . im here everydays . ahax ! lurve n tanx u vry much ! xoxoxoxo :))

Followers

Wednesday, February 2, 2011

thank you forever . .



hurm . siyes lah . langsung aku ta dew mud . aku ta tao nape n knp . heh ! aku ta paham gan prasaan aku skunk .  erm . owg yang aku caye . owg yang aku syg . tipu aku kat blakang ?? huh ! ( mengeluh ) . kcewe yang amat sangat . knon la dy akap dy sayang kan aku . heh , lau sayang bole men tipu2 ke ? ? susah sgt ke na jujo even bnde tuh sepahit mane un , ta bole ke na jujo ? ? if da pnh wat salah . jujur je la . dats all . ta yah na akap sumpah lah pape la kat aku . ta rase ke mcm mempermain2 kan owg . heyy . remember dat ! skali kao da tipu aku . sampai bble aku ta kan langsung leh caye cam b4 nih keyh . ( geramm ) ! hurm . manusie katekan ! hah , bgus lah uh kan , menipu ta bertempat . heyy , if owg tanye uh . twos jla jawab . susa ke . ngat aku suke sgt ke na berahsie2 nih . plzla k !! 

yee ! kao pk kao da knl sgt aku nih kan . kao wat aku nih mcam ta dew prasaan jea . huhu !! bgusnya kao . mcm nih ko kate sayangggg kat aku . pe makne sayangg tu ?? actually kao tol2 tau ke makne syg tu ? if kao sayang ak , ta dew maknenye kao wat aku macam nih . haha . mmg klaka !! na owg brubah ?? kao nak aku brubah 4 wat ?? kao try na perbetulkan aku , tp kao ?? diri kao ?? hurm . 1st2 agy owg da btwu . jgn tipu papew . if owg dapat tao . dy tao sndry kan pe sebab nya ? ? ahh . never mind . tu sume da ta pnting agy da pd aku . heh ! ta yah na akap macam ta dew wat salah papew . ta yah na hipokrit sgt la . >.<

siyes la . tanx lah sal sume nih . sronok sgt la aku skunk . hohoho . aku bnci pkataan sayang kao tu . aku bnci papew je pktaan dry kao . aku bnci sumenyeee !! ta yah na men gan sumpah if kao mmg bersalah . heyy . tanx ya !! tanx sgt2 . :)) 

better pas nih , twoskan hal2 aku spt biase . do care ?? aku suke ayat nih !! :D
aku mmg ta kan pcye kat kao lagi . sorry . if kao na akap papew un . maybe aku kne take time yang lame tuk caye kate2 kao uh . heh dude ! simpan je k kate2 sayang kao uh . simpan leklok tuk owg yang kao really2 sayang satu hary nnty . 

whoa . hnya 5 minit je prasaan geram uh adew . heh , now aku da ouke balik da . yay !! aku bole gelak puas2 . plz lah . ta dew maknenye aku na bersedih , na menangis cz lelaki yang blum tntu jdoh aku . kan2 . !! ta dew gunenye !! langsung ta dew .
huhu . juz aku na kao ingat jela . plz jujo gan someone yang kao sayang . lao kao ta bole na jujo , so , sayang uh ttp ta dew makne pape pn . pcyelah . ta yah na ego sgt la . kao mmg ta knl aku lagi . if aku na tao pape , n aku ta dapat jwapan dry kao . but , i'll find in another way . :] n i get it now . 

Dalam percintaan kamu janganlah kamu kesali perpisahan tetapi kesalilah pertemuan kerana tanpa pertemuan tidak ada perpisahan.

hope . owg yang aku tujukan nih . bace bnde nih . for you . not de other person . tanx sgt2 
pomiss ta kan ggu u , n hope u un ta yah cntact i agy . full stop kat sini . bubye . =.= ?


hewpy slalu ya !!
tengs make me laugh !!
tengs make me smile !!
tengs for all !!
tengs !!


usah jadi penakut.kita mampu mengubahnya...
jadikan yang terbaik untuknya biarpun diri ini bukan lah yang terbaik untuknya...dan jadikan segalanya sempurna dalam cinta kerana diri ini mampu untuk jadikannya lebih sempurna.... takut dan melarikan diri dari menempuhinya bukanlah jalan yang sebenarnya..... usah kita mengalah untuk terus mencuba kerana usaha kita akan berjaya jika terus untuk berusaha.... :))


I can see the pain living in your eyes
And I know how hard you try
You deserve to have so much more
I can feel your heart and I sympathize
And I'll never criticize all you've ever meant to my life

I don't want to let you down
I don't want to lead you on
I don't want to hold you back
From where you might belong
You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to say but good-bye
You deserve the chance at the kind of love
I'm not sure I'm worthy of
Losing you is painful to me

You would never ask me why
My heart is so disguised
I just can't live a lie anymore
I would rather hurt myself
Than to ever make you cry
There's nothing left to try
Though it's gonna hurt us both
There's no other way than to say good-bye....


No comments:

Post a Comment